Direct naar de contentDirect naar de footer
Wij zijn open!
Wij zijn open!

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we steeds meer gasten mogen verwelkomen. Zoals u wellicht weet is ons hotel nooit dicht gegaan voor overnachtingen. Sinds 1 juni kunnen alle gasten ook weer van onze restaurants gebruik maken. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Eten & drinken

Het restaurant

  • Het ontbijtbuffet presenteren wij dagelijks tussen 07:00 en 11:00 uur
  • Het lunchbuffet presenteren we dagelijks tussen 12:00 en 14:00 uur
  • À la carte lunchen is mogelijk van 12:00 tot 16:00 uur
  • À la carte dineren is mogelijk van 16:00 tot 22:00 uur
  • Het Live Cooking buffet presenteren we elke vrijdag en zaterdag tussen 18:00 en 22:00 uur. De zondagen zijn vooralsnog niet mogelijk
  • De zondagsbrunch start per 6 september. Elke zondag van 11:00 tot 14:00 uur

Room service

Voor hotelgasten die liever op hun kamer ontbijten of dineren hebben wij een roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers.

Maatregelen restaurant

  • Indien u klachten vertoont welke kunnen duiden op besmetting met het Coronavirus, verzoeken wij u thuis te blijven
  • Per tafel zijn maximaal 2 personen toegestaan, tenzij u tot hetzelfde huishouden behoort.
  • Het is niet toegestaan tussentijds van tafel te wisselen en/of bij een andere tafel aan te schuiven
  • Bij aankomst dient u uw handen te ontsmetten bij een van de desinfectiepunten
  • We vragen u de aangegeven routes in het hotel én in het buffet te volgen
  • We vragen u te allen tijde 1,5 meter afstand te bewaren tussen u en de andere gasten/onze medewerkers
  • Bij de buffet zorgen wij voor een goede hygiëne door o.a. eenpersoonsporties aan te bieden (waar mogelijk), met regelmaat de opscheplepels en handvaten te verschonen/desinfecteren. Het personeel wast en desinfecteert de handen tevens regelmatig. Onze ventilatiesystemen zijn nagekeken en worden op regelmatige basis gecontroleerd.

Zwembad

Ons zwembad is geopend tegen aangepaste tarieven .en met een beperkte capaciteit. Hotelgasten kunnen kosteloos gebruik maken van het zwembad. Reserveren voor een specifiek tijdsvak is verplicht. We raden u aan ruim van tevoren een reservering te plaatsen in verband met de zeer beperkende maatregelen. Natuurlijk gelden in ons zwembad ook onze hygiënevoorschriften.

Fitness & Wellness

De fitness en sauna's zijn geopend met beperkte capaciteit. Hotelgasten kunnen kosteloos gebruik maken van de fitness. Aan de receptie van Ivy Boutique Wellness kunt u de beschikbaarheid opvragen.
Reserveren voor de sauna's is verplicht. Hotelgasten betalen een toeslag.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! U kunt vanaf 1 juni weer genieten van heerlijke ontbijtjes en diners in de restaurants van onze hotels. Bij het boeken van uw hotelarrangement kunt u direct uw ontbijt én diner reserveren.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijk arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
U kunt al gebruik maken van een à la carte lunch en het lunchbuffet. De Zondagsbrunch start per 6 september.

Is de Live Cooking open?
Het Live Cooking buffet presenteren we op vrijdagen en zaterdagen. De zondagen zijn vooralsnog niet mogelijk.

Is het zwembad open?
Ja, het zwembad is geopend tegen aangepaste tarieven en met een beperkte capaciteit. Hotelgasten kunnen kosteloos gebruik maken van het zwembad. Reserveren voor een specifiek tijdsvak is verplicht. Natuurlijk gelden in ons zwembad ook onze hygiënevoorschriften.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Het zwembad, de fitness en de sauna's zijn weer geopend. In verband met de beperkte capaciteit, is reserveren voor het zwembad en de sauna's verplicht.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (± 30km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 24 juli 2020