Direct naar de contentDirect naar de footer
Wij zijn open!
Wij zijn open!

Hotel is open

De maatregelen zijn weer aangescherpt in Nederland, maar wij mogen u gelukkig blijven ontvangen voor een overnachting. De veiligheid en gezondheid van onze gasten en medewerkers zijn hierin uiteraard onze hoogste prioriteit. Om dit te garanderen volgen wij de RIVM-richtlijnen en zijn er maatregelen getroffen. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Ons personeel draagt mondkapjes voor uw en onze veiligheid. Onze gasten zijn niet verplicht een mondkapje te dragen, maar we raden dit wel aan (tenzij u aan tafel plaats neemt).

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Eten & drinken

Het restaurant

  • Het ontbijtbuffet presenteren wij dagelijks voor hotelgasten tussen 07:00 en 11:00 uur
  • À la carte lunchen is voor hotelgasten mogelijk in onze hotelbar van 12:00 tot 16:00 uur
  • À la carte dineren is mogelijk voor hotelgasten van 17:00 tot 22:00 uur in het Valk Restaurant
  • Restaurant Upstairs is t/m 10 november gesloten
  • Het lunchbuffet, de zondagsbrunch en het Live Cooking buffet zijn voor onbepaalde tijd afgelast

Room service

Voor hotelgasten die liever op hun kamer ontbijten of dineren hebben wij een roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers.

Maatregelen restaurant

  • Indien u klachten vertoont welke kunnen duiden op besmetting met het Coronavirus, verzoeken wij u thuis te blijven
  • U bent welkom met maximaal 4 personen, tenzij u tot hetzelfde huishouden behoort. Aan één tafel mogen maximaal 2 personen plaatsnemen die niet uit hetzelfde huishouden behoren
  • Het is niet toegestaan tussentijds van tafel te wisselen en/of bij een andere tafel aan te schuiven
  • Bij aankomst dient u uw handen te ontsmetten bij een van de desinfectiepunten
  • We vragen u de aangegeven routes in het hotel én in het buffet te volgen
  • We vragen u te allen tijde 1,5 meter afstand te bewaren tussen u en de andere gasten/onze medewerkers
  • Bij de buffet zorgen wij voor een goede hygiëne door o.a. eenpersoonsporties aan te bieden (waar mogelijk), met regelmaat de opscheplepels en handvaten te verschonen/desinfecteren. Het personeel wast en desinfecteert de handen tevens regelmatig. Onze ventilatiesystemen zijn nagekeken en worden op regelmatige basis gecontroleerd.

Zwembad

Ons zwembad is geopend tegen aangepaste tarieven .en met een beperkte capaciteit. Hotelgasten kunnen kosteloos gebruik maken van het zwembad. Reserveren voor een specifiek tijdsvak is verplicht. We raden u aan ruim van tevoren een reservering te plaatsen in verband met de zeer beperkende maatregelen. Natuurlijk gelden in ons zwembad ook onze hygiënevoorschriften.

Fitness & Wellness

De fitness en sauna's zijn geopend met beperkte capaciteit. Hotelgasten kunnen kosteloos gebruik maken van de fitness. Aan de receptie van Ivy Boutique Wellness kunt u de beschikbaarheid opvragen.
Reserveren voor de sauna's is verplicht. Hotelgasten betalen een toeslag.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Alleen gasten met een hotelovernachting zijn welkom in ons Valk restaurant. Zonder overnachting bent u t/m 10 november helaas niet welkom.
Bij het boeken van uw hotelarrangement kunt u direct uw ontbijt én diner reserveren.
Restaurant Upstairs is t/m 10 november gesloten voor alle gasten.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijk arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen?
U kunt alleen gebruik maken van een à la carte lunch indien u bij ons overnacht.

Is de Live Cooking en de Zondagsbrunch open?
Nee. Het Live Cooking buffet en de zondagsbrunch zijn voor onbepaalde tijd afgelast.

Is het zwembad open?
Ja, het zwembad is geopend tegen aangepaste tarieven en met een beperkte capaciteit. Hotelgasten kunnen kosteloos gebruik maken van het zwembad. Reserveren voor een specifiek tijdvak is verplicht. Natuurlijk gelden in ons zwembad ook onze hygiënevoorschriften.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Het zwembad, de fitness en de sauna's zijn weer geopend. In verband met de beperkte capaciteit, is reserveren voor het zwembad en de sauna's verplicht.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (± 30km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 14 oktober 2020